poniedziałek, 4 lipca 2016

4


Pod koniec maja byłam z moim chłopakiem w Warszawie na weekend aby oderwać się od codziennej rutyny i trochę wypocząć. To drugi raz kiedy odwiedziłam stolicę. Za pierwszym byłam na wycieczce szkolnej na której pogoda niestety nam nie dopisała, a zwiedzanie odbywało się w pośpiechu. Dlatego też postanowiłam zorganizować swoją własną wycieczkę by zobaczyć to co chciałam. Zwiedziliśmy Nowy Świat, same centrum, Wilanów, Krakowskie Przedmieście, Stadion Narodowy itp.










3 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia i stylizacje !!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia, plus za stylizacje :)
    http://wingspring.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Look jest fantastyczny i wszystkie zdjęcia! ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

➡ każdy komentarz to motywacja
➡ nie potrzebuje hejtu, dlatego będzie on usuwany

Copyright © 2016 wonntstop , Blogger